علاوه بر رنگ قرمز الجی، این شرکت از رنگ قرمز فعالتر الجی در تمام نقاط تماس مشتری استفاده خواهد کرد. همچنین عناصر گرادیان مختلف در الجی اکتیو قرمز، سفید و مشکی نیز معرفی شدند که تنوعی را ارائه میدهند زیرا میتوان آنها را با توجه به ویژگی منحصر به فرد هر محصول یا خدمات اعمال کرد.
در فضای دیجیتال، نماد شرکت جان می گیرد و مشتریان را با سطح جدیدی از بیان درگیر می کند. نماد برند که از حروف “L” و “G” تشکیل شده است، می تواند هشت حرکت منحصر به فرد از جمله تکان دادن سر، چرخش و چشمک را انجام دهد. نماد برند با قابلیت های جدید خود می تواند با لبخندی دوستانه از مشتریان استقبال کند یا همراه با موسیقی پسزمینه روی پلتفرمهای دیجیتال به روشهای مختلف شوخآمیز حرکت کنید.
الجی در دستورالعملهای ارتباطی برند جدید این شرکت که با کارمندان در سراسر جهان به اشتراک گذاشته شده است، جهت جدید برای برند مورد علاقه مشتریان در سراسر کشورها و نسل ها، از جمله نسل Z، و در نهایت خود را به عنوان یک برند نمادین تثبیت کند. دستورالعملهای ارتباطی برند، ارزشهای اصلی الجی را تکرار میکند: «تجربه مشتری سازش ناپذیر»، «نوآوری با محوریت انسان» و «گرما برای تقویت یک لبخند».
ویلیام چو، مدیرعامل الجی الکترونیکس گفت: «داشتن یک استراتژی برند قوی و ثابت به ما امکان میدهد تا ارزش پیشنهادی و هویت منحصربهفرد خود را که به طور هماهنگ نوآوری و گرما را در هم میآمیزد، به اشتراک بگذاریم.» الجی با پیادهسازی استراتژی برند جدید، قصد دارد به یک برند نمادین تبدیل شود که با مصرفکنندگانی که فراتر از نسلها و مکانها هستند، طنینانداز شود.»
###
سئول، 12 آوریل 2023 – الجی الکترونیکس (الجی) از جهتگیری و هویت بصری جدید برند خود رونمایی کرد که این کار را انجام خواهد داد روشن کردن بیشتر ارزش زندگی خوب است با ظاهری پویاتر و جوان تر در تمام نقاط تماس فیزیکی و دیجیتالی مشتری.
این شرکت همچنین یک تایپ فیس جدید برای خود طراحی کرده است زندگی خوب است شعار برند، که به طور گستردهتری به عنوان دارایی برند در بستهبندی محصول استفاده خواهد شد. اشکالی با الهام از محصولات مختلف الجی به طرز هوشمندانهای در حروف چاپی ادغام شدهاند.
شعار برند، زندگی خوب است، این پیام را در بر می گیرد که چگونه شرکت مشتریان خود را قادر می سازد از طریق محصولات، خدمات و ارتباطات LG از زندگی با کیفیت لذت ببرند و لحظات ارزشمندی را تجربه کنند. و به عنوان ماموریت برند، این شرکت دنبال کرده است نوآوری برای زندگی بهتر، به شکل گیری زندگی و آینده بهتر برای سیاره کمک می کند.
با استراتژی نام تجاری ابداع شده، شرکت قصد دارد به طور فعال ارتباط برقرار کند
با مشتریان فراتر از نسل ها و مکان ها
استراتژی برند جدید الجی نه تنها هویت منحصربهفرد شرکت را تقویت میکند، بلکه نشاندهنده تمایل و ظرفیت آن برای تکامل با نسلها، همراه با تعهد بینظیر آن به نوآوری تجربیات مشتری در سراسر جهان است. این شرکت قصد دارد در طول سال از دارایی برند منحصر به فرد خود در تمام نقاط تماس با مشتریان در سطح جهان استفاده کند.
جهت گیری برند تازه تاسیس شامل اصلاح هویت بصری ال جی است. تفسیر مجدد گرمای موجود و حس با هم بودن برند. هدف این شرکت تقویت تعامل با مشتریان بیشتر از طریق یک هویت بصری جدید است که باعث ایجاد سرزندگی و عناصر تعاملی میشود و در عین حال چرخشی جدید بر تصویر برند موجود میافزاید.