هدف این شرکت معرفی انواع دستگاههای جدید است که میتوانند به برنامهاش پیوند داده شوند و به کاربران این امکان را میدهند تا از محتوا لذت بیشتری ببرند. یکی از آنها دستگاهی است که به لطف درج دوربین هوش مصنوعی الجی و پلتفرم اینترنت اشیا، میتواند حرکات کاربران را شناسایی و ردیابی کند. با اتصال بی سیم به تلویزیون کاربر، این دستگاه امکان برقراری ارتباط دو طرفه را فراهم می کند و راه اندازی ایده آل را برای جلسات مربیگری انفرادی مجازی و برای شرکت در کلاس های ورزشی پخش زنده ایجاد می کند.
برنامه ریزی و تولید محتوا و دستگاه های مرتبط با تناسب اندام خانگی، آب نبات تناسب اندام از طریق یک برنامه مبتنی بر خدمات اشتراک عمل خواهد کرد. این برنامه که قرار است در ماه سپتامبر منتشر شود، برای نصب در سیستمهای عامل و دستگاههای مختلف مانند گوشیهای هوشمند و تلویزیونهای هوشمند، ارائه خدمات تعاملی و شخصیسازی شده که دادهها را از باندهای هوشمند، دوربینها و دستگاههای ورزشی جمعآوری میکند، در دسترس خواهد بود.
الجی پلتفرمهای خدماتی را توسعه، اجرا و مدیریت خواهد کرد آب نبات تناسب اندام. به عنوان یک رهبر جهانی در نرمافزار و راهحلهای سختافزاری کاربرپسند که قابلیتهای پیشرفته هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل دادهها را ادغام میکند، همچنین نسل جدیدی از دستگاههای تناسب اندام خانگی را با اولویت راحتی، سهولت استفاده و تجربیات سرگرمکننده مشتری طراحی خواهد کرد. SM، که بر اساس فهرستی از استعدادهای متنوع خود، از طرفداران جهانی گسترده ای برخوردار است، محتوایی در سطح جهانی را برای تشویق و به چالش کشیدن کاربران در تمام سطوح تناسب اندام ارائه می دهد.
لی سونگ گفت: «همآمیزی فناوریهای نوآورانه الجی و موسیقی، رقص و محتوای مختلف SM که راه را برای آینده کیپاپ هموار کرده است، فرصتی عالی برای این دو شرکت است تا به صنعت تناسب اندام و مراقبتهای بهداشتی جهانی کمک کنند.» -سو، مدیرعامل SM Entertainment. “آب نبات تناسب اندام یک پروژه محتوای دیجیتال تناسب اندام است که فراتر از تجربیات ساده رژیم غذایی است و به کاربران اجازه می دهد تا عادات تناسب اندام سالم را دوباره کشف کنند.”
این شرکت با بهرهگیری کامل از فناوریهای نوآورانه الجی مانند هوش مصنوعی، دادههای بزرگ، موتورها و نمایشگرها، قصد دارد محصولاتی مانند دستگاههای تقویتکننده عضلات، دوچرخههای داخلی و باندهای هوشمند را توسعه دهد.
آب نبات تناسب اندام محتوا را در شش دسته ارائه می دهد: تمرین قدرتی، تقویت مرکزی، تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT)، رقص، کشش و مدیتیشن. محتوای هر دسته به مدت 10 تا 40 دقیقه اجرا می شود و هر هفته به روز می شود.
سئول، 30 ژوئن 2022 الجی الکترونیکس (LG) و SM Entertainment (SM)، یک گروه سرگرمی پیشرو در کره جنوبی راهاندازی کردند. آب نبات تناسب اندام، یک سرمایه گذاری مشترک که به ارمغان خواهد آورد سرگرم کننده – مخفف اولین، منحصر به فرد و جدید – تجربیات کاربر برای بخش تناسب اندام خانگی که به سرعت در حال رشد است. ال جی و SM به ترتیب 51 و 49 درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارند.
در آب نبات تناسب اندام پلتفرم کاربران را قادر میسازد تا به طیف گستردهای از محتوای تناسب اندام تعاملی با حضور افراد مشهور کرهای، مانند آب نبات تناسب اندام سفیر و مدل هان هی جین، رقصنده آیکی، و بازیگر زن چوی یئو جین. ورزشکاران مختلف کره جنوبی، از جمله ورزشکاران سه گانه هیو مین هو، دارنده مدال المپیک تکواندو لی دائهون، اسکیت باز سرعت کوتاه مسیر لی یو بین و بازیکن سابق راگبی آندره جین کوکیلار، به طور فعال در فرآیند تولید محتوا شرکت کرد و این شرکت را قادر ساخت تا محتوای حرفه ای و سرگرم کننده تری را در اختیار کاربران قرار دهد.
به نام “آب نبات تناسب اندام”، شرکت جدیدی برای ارائه بسترهای نرم افزاری ارائه دهنده محتوا،
خدمات و محصولات برای زندگی سالم تر و متناسب تر در خانه
با همکاری نزدیک با SM، آب نبات تناسب اندام بر ایجاد محتوا متمرکز است، نه تنها محدود به تناسب اندام در خانه، که کاربران می توانند به راحتی تماشا کنند و از آن لذت ببرند. با شعار آن “فراتر از تناسب اندام، زندگی شیرین“، این شرکت قصد دارد محتوای زیادی مانند ورزش، برنامه های متنوع و مستند، و همچنین محتوایی که به رژیم غذایی سالم، توانبخشی و کاهش استرس کمک می کند، تضمین کند.
ویلیام چو، مدیرعامل الجی الکترونیکس گفت: «ما الگوی کسبوکار الجی را از لوازم خانگی کارکردگرا به یک شرکت تجربهمحور مشتری تبدیل خواهیم کرد و به شرکتی تبدیل خواهیم کرد که راهحلهای زندگی هوشمند را برای ارائه بهترین تجربه مشتری ارائه میکند. “از طریق آب نبات تناسب اندامفناوری نوآورانه الجی و قابلیتهای تولید محتوای SM برای ایجاد راهحلهای متمایز زندگی هوشمند که تجربههای هرگز دیده نشدهای را برای مشتری ارائه میکند، همگرا میشوند.
###
[ad_2]
منبع
در مراسم رونمایی رسمی از آب نبات تناسب اندامکه امروز در سئول، کره برگزار شد، هر دو شریک دیدگاه خود را برای ارائه تجربیات جدید و متفاوت تناسب اندام در خانه به اشتراک گذاشتند. LG و SM با ترکیب تخصص خود در فناوری نوآورانه مصرفکننده و سرگرمیهای پیشرفته، هدف خود را ایجاد یک پلتفرم سبک زندگی جامع – کامل با محتوا، خدمات و محصولات مرتبط – برای کمک به مردم برای رفع نیازهای سلامتی و تناسب اندام خود در خانه دارند.