###
مرکز تجاری پلتفرم الجی نقش جدیدی را در یکپارچهسازی و سازماندهی خدمات LG ThinQ ایفا خواهد کرد، مسئولیتهایی که قبلاً در میان شرکتها و دفاتر مرکزی تجاری توزیع میشد. مرکز تجاری پلتفرم که در ژوئیه 2021 تأسیس شد، رهبری ایجاد هواداران الجی بر اساس دادهها را بر عهده داشت. در حرکت رو به جلو، این مرکز توسط معاون رئیس ال جی، جونگ کی هیون، که در سپتامبر امسال به این شرکت پیوست، هدایت خواهد شد. یونگ با ایفای نقش در eBay Korea و Google و همچنین ایفای نقش به عنوان مدیر عامل متا کره، حرفه ای برجسته داشته است.
الجی با هدف تشویق رشد بیشتر از طریق بهبود عملکرد سازمانی، سیستم تصمیمگیری چابک و پاسخگو خود را در هر چهار واحد تجاری تقویت خواهد کرد.
هدف شرکت VS تقویت قابلیتهای خود در خرید، تولید و SCM با ایجاد یک گروه عملیاتی است که عملیات یکپارچه تجارت قطعات خودروهای الکتریکی را مدیریت میکند.
یون سوک هیون، رئیس شرکت راه حل های قطعات خودرو (VS) به سمت معاون رئیس جمهور ارتقا یافت. تحت رهبری او، کسبوکار راهحلهای اجزای خودرو الجی با ساختار سود و زیان بهبودیافته به ثبات عملیاتی دست یافته است و یک سبد تجاری قوی ایجاد کرده است که چندین فناوری کلیدی حملونقل آینده را در بر میگیرد.
سئول، نوامبر 24، 2022 – الجی الکترونیکس (الجی) امروز تغییرات سازمانی را اعلام کرد که برای تقویت آمادگی خود برای آینده طراحی شدهاند. این تغییرات عمدتاً برای سرعت بخشیدن به موتورهای رشد آینده شرکت و افزایش توانایی آن برای ایجاد ارزش و تجربیات متمایز مشتری اعمال می شوند.
لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و راه حل هوا (H&A)، به پاس موفقیت او در بهبود عملکرد و سبد محصولات H&A به عنوان رئیس جمهور ارتقا یافته است. لیو که متخصص در زمینه خود است، از سال 1989 در زمینه های مختلف تجارت لوازم خانگی ال جی از جمله در بخش تحقیق و توسعه و تولید کار کرده است.
در سال 2023 و پس از آن، الجی به تمرکز خود بر بهبود مدیریت زنجیره تامین (SCM) و تقویت قابلیتهای تبدیل دیجیتال (DX) که قبلاً قوی بود، ادامه خواهد داد. به همین منظور، مرکز مدیریت تدارکات و SCM شرکت به مرکز عملیات جهانی تغییر نام داد و وظایف و نقشهای بخش برنامهریزی تولید از پژوهشکده مهندسی تولید منتقل شد. مرکز عملیات جهانی از طریق ارتقای پیشرفتهای مبتنی بر فناوریهای DX، هم افزایی را در بین عملیات شرکت – مانند تولید، خرید و SCM ایجاد خواهد کرد.
همه انتصابها از 1 دسامبر اجرا میشوند و تبلیغات از اولین روز سال جدید اجرایی میشوند.
حرکت های سازمانی برای تجمیع قابلیت های شرکت برای ایجاد
ارزش مشتری متمایز، موتورهای رشد آینده را تسریع می کند
شرکت سرگرمی خانگی (HE) قرار است ظرفیت خود را برای ایجاد ارزش مشتری با ایجاد بخش تحقیق و توسعه اندونزی تحت مؤسسه HE R&D Lab افزایش دهد تا همکاری بین R&D و پایگاه های تولیدی در خارج از کشور را افزایش دهد.
یکی دیگر از تغییرات جدید اعلام شده، “تجارت لوازم خانگی زندگی” و “کسب و کار لوازم آشپزخانه” شرکت H&A به ترتیب به “تجارت راه حل های زندگی” و “تجارت راه حل آشپزخانه” تبدیل خواهند شد. تغییر نام با تمرکز جدید الجی بر نوآوری در تجربه مشتری مطابقت دارد و به تاکید بیشتر این شرکت بر گسترش محتوا و خدمات اشاره دارد.
مرکز CX همچنین شامل بخش استراتژی CX است که وظیفه کشف و ارتقای اهداف و وظایف اصلی شرکت را بر عهده دارد و مرکز تحقیقات مشتریان LSR، که قبلا آزمایشگاه تحقیقات نرم افزاری (LSR) بود.
شرکت Business Solutions (BS) یک بخش تجاری جدید شارژر EV را مستقیماً زیر نظر این شرکت راهاندازی کرد تا به توسعه کامل کسب و کار راهحل شارژ EV که سال گذشته راهاندازی شد، سرعت بخشد.
یکی از بخشهای کلیدی استراتژی آیندهنگر الجی، ایجاد مرکز تجربه مشتری شرکتی (CX) است که مستقیماً به دفتر مرکزی الجی گزارش میدهد. مرکز CX توسط معاون اجرایی، لی چول بائه، که قبلا به عنوان رئیس مرکز مدیریت طراحی شرکتی خدمت می کرد، هدایت می شود. نقش اصلی مرکز CX ایجاد یک تجربه مشتری بدون درز و گسترده خواهد بود. همچنین استراتژیها و نقشههای راه را برای تقویت نوآوری بیشتر در هر مرحله از سفر تجربه مشتری از برنامهریزی محصول و خدمات مشتری تا مدلهای تجاری آینده توسعه خواهد داد.