Aero Furniture محصولی شیک، همه کاره و قابل سفارشیسازی که از حساسیتهای نسل جوان صحبت میکند، تنها نمونهای از نحوه ارائه راهحلهای نوآورانه الجی متناسب با نیازها و سلیقههای بخشهای مصرفکننده خاص است.
* در حال حاضر، PuriCare Aero Furniture فقط در کره جنوبی عرضه شده است. رنگ و شکل محصول ممکن است در کشوری با عرضه جهانی متفاوت باشد.
###
(از چپ به راست) یون جو هیوپ، متخصص آزمایشگاه علوم هوایی الجی، پیک سونگ هو، سرپرست تیم طراحی راه حل هوایی آزمایشگاه طراحی H&A و
اوه هیون سوک، متخصص آزمایشگاه طراحی H&A
Aero Furniture زاییده فکر آزمایشگاه طراحی لوازم خانگی و راه حل هوا (H&A) و آزمایشگاه علوم هوا بود. تجدیدنظر جسورانه از طراحی تصفیهکننده هوای معمولی – هم از نظر عملکرد و هم از نظر زیباییشناسی – این محصول متمایز توانایی الجی را در پاسخگویی به نیازهای سبک زندگی مصرفکنندگان جوان بهسرعت در حال تکامل نشان میدهد.
یون گفت: «بالا بردن عنصر قابل تنظیم بسیار چالش برانگیز بود، زیرا ما مجبور بودیم تعادل کاملی بین عملکرد و طراحی پیدا کنیم، همه اینها در حالی که بالاترین استاندارد کیفیت و عملکرد محصول را حفظ میکردیم. ما از نتیجه نهایی و کار تیمی و همکاری فوقالعادهای که به ما اجازه داد تا به آنجا برسیم بسیار خوشحالیم.»
الجی که همیشه سریع تطبیق و نوآوری میکند، طیف گستردهای از لوازم الکترونیکی خانگی را ارائه میکند که با در نظر گرفتن نسل جوان امروزی طراحی شدهاند. یک مثال قابل توجه PuriCare Aero Furniture است، یک تصفیه کننده هوا که به عنوان یک میز کناری و چراغ خلقی عمل می کند، که می تواند با پیچیده ترین دکوراسیون خانه ترکیب شود. این دستگاه که برای اولین بار در IFA 2022 معرفی شد، نمونه خوبی است از اینکه ال جی چگونه بینش عمیق خود را در مورد آنچه مصرف کنندگان جوان برای ارائه راه حل های متفاوت و جدید ارزش قائل هستند، به کار می گیرد.
در این قسمت از On the Job، ما به آزمایشگاه طراحی لوازم خانگی و راه حل هوا و آزمایشگاه علوم هوا الجی میرویم تا یاد بگیریم این شرکت چگونه ارزش مشتری جدیدی برای نسل جوان ایجاد میکند.
دو تیم درک کردند که برای برآورده کردن ترجیحات و خواستههای مشتریان جوان باهوش امروزی، باید بهترین طراحی و فناوری را به طرز هنرمندانهای ترکیب کنند.
اندازه یکی از ملاحظات اصلی در ساخت مبلمان Aero بود، زیرا بسیاری از افراد جوان تر محصولاتی را ترجیح می دهند که فضای زیادی را اشغال نمی کنند. تیمهای شرکتکننده همچنین به دنبال کنارهگیری از ظاهر حجیم و بلوک اکثر تصفیهکنندههای هوا بودند و در عوض طراحی دقیقتری را انتخاب کردند که میتواند بدون زحمت با سبکهای مختلف داخلی هماهنگ باشد. از این رو، مفهوم میز کناری متولد شد. یک طراحی منحصر به فرد و جمع و جور که کارایی اضافی و جذابیت بصری اصلی را برای بالا بردن روحیه در خانه اضافه می کند.
همانطور که ترجیحات و سبک زندگی مصرف کنندگان جوان تکامل می یابد، مبلمان Aero می تواند با آنها به لطف ThinQ™ UP تکامل یابد. لوازم خانگی الجی با ویژگیهای قابل ارتقا میتوانند با الگوهای استفاده سازگار شوند و ویژگیهای هوشمندی را ارائه دهند که میتوان آنها را از برنامه LG ThinQ دانلود کرد.
تصفیهکننده هوای نسل بعدی الجی حتی یک شارژر بیسیم داخلی و عملکرد نورپردازی خلق و خوی با مجموع هشت رنگ مختلف ارائه میکند تا به تنظیم جو اتاق کمک کند. برای شخصیسازی بیشتر، کاربران میتوانند ظاهر میز و پایه Aero Furniture را تغییر دهند و ترکیبهای رنگی مختلف را برای تازه کردن محصول و محیط اطراف آن بررسی کنند.
مصرف کنندگان جوان با ذائقه منحصر به فرد خود و چشم تیزبین به طراحی، در خط مقدم ایجاد و استقبال از روندهای جدید سبک زندگی قرار دارند. برای درک حساسیت های خود و برآوردن نیازهای این بخش مشتری بسیار تأثیرگذار، ارائه دهندگان فناوری خانگی در حال تجدید نظر در رویکرد خود برای طراحی و توسعه محصول هستند.
علاوه بر این، تیمها سخت تلاش کردند تا استانداردهای سختگیرانهای را برای طراحی پایدار که الجی به عنوان بخشی از تعهد خود به مردم و کره زمین دنبال میکند، برآورده کنند. مبلمان Aero با مواد بازیافتی پس از مصرف (PCR) ساخته شده است که به محصول ظاهری براق و پیچیده مانند سنگ مرمر “terrazzo” می دهد.
آزمایشگاه طراحی H&A به شیوه ای که مصرف کنندگان جوان دوست دارند لوازم الکترونیکی خانه خود را برای بازتاب هویت فردی خود سبک و منطبق کنند، علاقه خاصی نشان داد. برای حمایت از این اشتیاق برای بیان خلاقانه و سفارشیسازی، تیمها انتخاب کردند تا سه رنگ مختلف (کرم رز، کرم زرد و کرم خاکستری) و دو شکل متمایز را برای روی میز مبلمان Aero ارائه دهند – Round و Track. *
Yoon Ju-hyup، متخصص تحقیقاتی در Air Science الجی توضیح داد: «با تعویض رویه، میتوانید محیط زندگی خود را تازه کنید – و با تعویض هر دو قسمت بالا و پایه، عملاً مانند تجربه یک محصول کاملاً جدید است. آزمایشگاه. اوه هیون سوک، متخصص تحقیقاتی در آزمایشگاه طراحی H&A، گفت: «این ترکیبهای رنگی به شما امکان میدهند سبکهای مختلفی را آزمایش کنید، چیزی که ما دریافتیم برای بسیاری از مصرفکنندگان جوان بسیار مهم است. به عنوان مثال، کرم خاکستری یک انتخاب عالی برای ظاهری آرام و ملایم است، در حالی که دوتایی از کرم رز و کرم زرد به خوبی با مبلمان ماکسیمالیستی هماهنگ می شوند.
با فراتر از اخبار همراه باشید تا با محصولات و خدمات ال جی برای زندگی بهتر بیشتر آشنا شوید.