###
توانایی تولید یک زبان زیباشناختی یا طراحی واحد و منسجم هنگام ایجاد یک تصویر برند ثابت و قابل تشخیص – و برای پرورش میراث ماندگار برند بسیار مهم است. اینیونگ هوانگ، متخصص طراحی در تیم طراحی LG SIGNATURE UX گفت: «از طریق طراحی، ما به برند اجازه میدهیم با مشتریان خود صحبت کند. بخشی از کار ما این است که با رعایت یک لحن و روش بصری خاص در همه لوازم، درک فلسفه برند منحصر به فرد حاکم بر محصولات ما را برای مصرف کنندگان آسان تر کنیم.
LG SIGNATURE از زمان آغاز به کار خود در سال 2016، زیباییشناسی محصولی را پرورش داده است که به طور مداوم تمرکز خود را بر ارائه تجربیات فوقالعاده به مشتریان ارائه میکند و به وضوح انتقال میدهد. سپس این تجربیات با اتحاد عناصری که به همان اندازه سبک متمایز برند – یعنی عملکرد چشمگیر، ویژگی های کاربر محور و مواد با کیفیت بالا، در هویت برند یکپارچه هستند، کاملاً تحقق می یابد.
محصولات LG SIGNATURE که برای کسانی طراحی شده اند که به دنبال شیوه زندگی مجلل تر هستند، بهترین طراحی زیباشناختی و کاربردی را گرد هم می آورند تا حسی از پیچیدگی را به همه زمینه های تجربه مشتری اضافه کنند. لوازم ممتاز LG SIGNATURE با تلفیق یکپارچه فرم و عملکرد، دارای کیفیتی همیشگی است که فراتر از هر گرایش یا سبک دکوراسیون داخلی خاص است و مشتریان باهوش در سراسر جهان را جذب کرده است.
ماهیت سبک و عملکرد، محصولات نسل اول LG SIGNATURE طراحی تمیز و پیچیده را با فناوریهای پیشرفته ترکیب میکنند. اولین نسل لباسشویی LG SIGNATURE که کاملاً فاقد دستگیره و دکمه بود، ظاهری ظریف و مینیمال را به نمایش گذاشت که همچنان به عنوان مشخصه لوازم بی نظیر این برند باقی مانده است.
طراحی منسجم باعث ایجاد یک نام تجاری جاودانه می شود
در این قسمت از On the Job، ما به تاریخچه طراحی LG SIGNATURE نگاه می کنیم تا یاد بگیریم که چگونه برند لوکس ال جی تجربیات بی نظیری را برای مشتریان فراهم می کند.
ویژگی های در حال تحول، فلسفه تغییر ناپذیر
(از چپ به راست) Sangin Chung، Jayoen Kim، Inyoung Hwang و Mimi Bae در Home Appliance & Air Solution
تیم طراحی LG SIGNATURE UX
تجسم مجدد تجربه مشتری
خط جدید مطابق با مینیمالیسم نسل اول است، اما رنگها، مواد و پرداختهای جدید شیک را برای انتخاب اضافه میکند. کاربران می توانند منتظر فناوری های پیشرفته و همچنین طراحی ارتقا یافته باشند. به عنوان مثال، یخچال جدید LG SIGNATURE 4-Door French-Door، از Dual InstaView™ بهره می برد تا تجربه مشتری راحت تر و ساده تر را تجربه کنید.
با این حال، طراحی تجربه به مسائل مربوط به عملکرد و تعامل کاربر و دستگاه محدود نمی شود. با نگاهی گسترده به اصطلاح تجربه، متوجه میشویم که طراحی تجربه در واقع جنبههایی از برندسازی را در بر میگیرد – که به عنوان تجربه برند شناخته میشود – و همچنین تأثیر محصولات بر محیط زندگی کاربر و سبک زندگی روزمره. Jayoen Kim، متخصص طراحی در تیم طراحی LG SIGNATURE UX توضیح داد که به عنوان تجربه مشتری شناخته می شود.
طراحی برجسته بیشتر از دورانی است که در آن تصور شده است، و بر روشی که مردم برای نسلها زیبایی را ارزیابی میکنند و از آن قدردانی میکنند، تأثیر میگذارد. LG SIGNATURE یک برند نمادین با زیباییشناسی جاودانه، طراحی لوازم خانگی را بازتعریف کرده است و هرگز از نوآوری مشتریمحور فروگذار نخواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد سبک زندگی انحصاری و سطح بعدی که توسط LG SIGNATURE تهیه شده است، با Beyond News همراه باشید.
در سال 2014، کمیته طراحی LG SIGNATURE با هدف تقویت نوآوری طراحی محور تشکیل شد. با معرفی یک رویکرد محصول “اول طراحی، توسعه دوم” که در آن زمان پیشگام بود، نسل اول LG SIGNATURE در نمایشگاه CES 2016 به دنیا معرفی شد. برند انحصاری الجی به میراث خود وفادار مانده است و همچنان به عنوان یک محصول شناخته میشود. پیشگام در بازار لوازم خانگی لوکس.
نسل اول سری LG SIGNATURE
طراحی چه نقشی در شکل دادن به تجربه کاربری لوازم خانگی دارد؟ اجازه دهید نوآوری متفکرانهای را در نظر بگیریم که کاربران را قادر میسازد تا دو بار به یخچال الجی InstaView™ خود ضربه بزنند تا حتی بدون نیاز به باز کردن درب، داخل یخچال خود را ببینند – یا صفحهنمایش هوشمندی که بر روی آخرین واشرهای الجی اعمال میشود که کنترل را با جایگزین کردن صفحهها و سوئیچهای سنتی سادهتر میکند. یک رابط بصری مبتنی بر لمس.
در هر دوی این موارد، الجی هوشمندانه عناصر کلیدی آنچه که «طراحی تجربه کاربری» نامیده میشود را تکامل داده است تا قابلیت استفاده را افزایش دهد و راحتی جدیدی ایجاد کند که تجربه کلی مشتری را گسترش داده و بهبود بخشد. طراحان تجربه کاربری در تیم طراحی LG SIGNATURE UX که با درک عمیق کاربران و نیازهای روزمره آنها مسلح شدهاند، نقشی اساسی در شکلدهی به کیفیت بینظیر و ویژگیهای کاربری آسان که این برند مترادف با آن است، ایفا کردهاند.
نسل دوم سری LG SIGNATURE
در حالی که تعهد LG SIGNATURE به طراحی جاودانه بدون تغییر باقی مانده است، تفسیر آن از سطح لوکس سطح بعدی – و بر این اساس، محصولات ارائه شده آن – به طور مداوم در حال تغییر است. در نمایشگاه CES امسال با موضوع “زندگی فراتر”نسل دوم خط تولید LG SIGNATURE چشم انداز تصفیه شده ای از زندگی لوکس را ارائه می دهد که بر اساس همه چیزهایی است که برند را بسیار عالی می کند و آن را یک گام فراتر می برد.