ال جی مگ
  • اخبار محصولات ال جی
No Result
View All Result
  • اخبار محصولات ال جی
No Result
View All Result
مجله خبری محصولات ال جی
No Result
View All Result

[On the Job] امضای LG: میراثی از طراحی مشتری محور

هستی نامجویی توسط هستی نامجویی
جولای 10, 2024
in اخبار محصولات ال جی
0

[On the Job] امضای LG: میراثی از طراحی مشتری محور

###



منبعتوانایی تولید یک زبان زیباشناختی یا طراحی واحد و منسجم هنگام ایجاد یک تصویر برند ثابت و قابل تشخیص – و برای پرورش میراث ماندگار برند بسیار مهم است. اینیونگ هوانگ، متخصص طراحی در تیم طراحی LG SIGNATURE UX گفت: «از طریق طراحی، ما به برند اجازه می‌دهیم با مشتریان خود صحبت کند. بخشی از کار ما این است که با رعایت یک لحن و روش بصری خاص در همه لوازم، درک فلسفه برند منحصر به فرد حاکم بر محصولات ما را برای مصرف کنندگان آسان تر کنیم.

LG SIGNATURE از زمان آغاز به کار خود در سال 2016، زیبایی‌شناسی محصولی را پرورش داده است که به طور مداوم تمرکز خود را بر ارائه تجربیات فوق‌العاده به مشتریان ارائه می‌کند و به وضوح انتقال می‌دهد. سپس این تجربیات با اتحاد عناصری که به همان اندازه سبک متمایز برند – یعنی عملکرد چشمگیر، ویژگی های کاربر محور و مواد با کیفیت بالا، در هویت برند یکپارچه هستند، کاملاً تحقق می یابد.

[On the Job] امضای LG: میراثی از طراحی مشتری محور

محصولات LG SIGNATURE که برای کسانی طراحی شده اند که به دنبال شیوه زندگی مجلل تر هستند، بهترین طراحی زیباشناختی و کاربردی را گرد هم می آورند تا حسی از پیچیدگی را به همه زمینه های تجربه مشتری اضافه کنند. لوازم ممتاز LG SIGNATURE با تلفیق یکپارچه فرم و عملکرد، دارای کیفیتی همیشگی است که فراتر از هر گرایش یا سبک دکوراسیون داخلی خاص است و مشتریان باهوش در سراسر جهان را جذب کرده است.

ماهیت سبک و عملکرد، محصولات نسل اول LG SIGNATURE طراحی تمیز و پیچیده را با فناوری‌های پیشرفته ترکیب می‌کنند. اولین نسل لباسشویی LG SIGNATURE که کاملاً فاقد دستگیره و دکمه بود، ظاهری ظریف و مینیمال را به نمایش گذاشت که همچنان به عنوان مشخصه لوازم بی نظیر این برند باقی مانده است.

طراحی منسجم باعث ایجاد یک نام تجاری جاودانه می شود

در این قسمت از On the Job، ما به تاریخچه طراحی LG SIGNATURE نگاه می کنیم تا یاد بگیریم که چگونه برند لوکس ال جی تجربیات بی نظیری را برای مشتریان فراهم می کند.

ویژگی های در حال تحول، فلسفه تغییر ناپذیر

[On the Job] امضای LG: میراثی از طراحی مشتری محور(از چپ به راست) Sangin Chung، Jayoen Kim، Inyoung Hwang و Mimi Bae در Home Appliance & Air Solution
تیم طراحی LG SIGNATURE UX

تجسم مجدد تجربه مشتری

خط جدید مطابق با مینیمالیسم نسل اول است، اما رنگ‌ها، مواد و پرداخت‌های جدید شیک را برای انتخاب اضافه می‌کند. کاربران می توانند منتظر فناوری های پیشرفته و همچنین طراحی ارتقا یافته باشند. به عنوان مثال، یخچال جدید LG SIGNATURE 4-Door French-Door، از Dual InstaView™ بهره می برد تا تجربه مشتری راحت تر و ساده تر را تجربه کنید.

با این حال، طراحی تجربه به مسائل مربوط به عملکرد و تعامل کاربر و دستگاه محدود نمی شود. با نگاهی گسترده به اصطلاح تجربه، متوجه می‌شویم که طراحی تجربه در واقع جنبه‌هایی از برندسازی را در بر می‌گیرد – که به عنوان تجربه برند شناخته می‌شود – و همچنین تأثیر محصولات بر محیط زندگی کاربر و سبک زندگی روزمره. Jayoen Kim، متخصص طراحی در تیم طراحی LG SIGNATURE UX توضیح داد که به عنوان تجربه مشتری شناخته می شود.

طراحی برجسته بیشتر از دورانی است که در آن تصور شده است، و بر روشی که مردم برای نسل‌ها زیبایی را ارزیابی می‌کنند و از آن قدردانی می‌کنند، تأثیر می‌گذارد. LG SIGNATURE یک برند نمادین با زیبایی‌شناسی جاودانه، طراحی لوازم خانگی را بازتعریف کرده است و هرگز از نوآوری مشتری‌محور فروگذار نخواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد سبک زندگی انحصاری و سطح بعدی که توسط LG SIGNATURE تهیه شده است، با Beyond News همراه باشید.

در سال 2014، کمیته طراحی LG SIGNATURE با هدف تقویت نوآوری طراحی محور تشکیل شد. با معرفی یک رویکرد محصول “اول طراحی، توسعه دوم” که در آن زمان پیشگام بود، نسل اول LG SIGNATURE در نمایشگاه CES 2016 به دنیا معرفی شد. برند انحصاری ال‌جی به میراث خود وفادار مانده است و همچنان به عنوان یک محصول شناخته می‌شود. پیشگام در بازار لوازم خانگی لوکس.

[On the Job] امضای LG: میراثی از طراحی مشتری محورنسل اول سری LG SIGNATURE

طراحی چه نقشی در شکل دادن به تجربه کاربری لوازم خانگی دارد؟ اجازه دهید نوآوری متفکرانه‌ای را در نظر بگیریم که کاربران را قادر می‌سازد تا دو بار به یخچال ال‌جی InstaView™ خود ضربه بزنند تا حتی بدون نیاز به باز کردن درب، داخل یخچال خود را ببینند – یا صفحه‌نمایش هوشمندی که بر روی آخرین واشرهای ال‌جی اعمال می‌شود که کنترل را با جایگزین کردن صفحه‌ها و سوئیچ‌های سنتی ساده‌تر می‌کند. یک رابط بصری مبتنی بر لمس.

[On the Job] امضای LG: میراثی از طراحی مشتری محور

در هر دوی این موارد، ال‌جی هوشمندانه عناصر کلیدی آنچه که «طراحی تجربه کاربری» نامیده می‌شود را تکامل داده است تا قابلیت استفاده را افزایش دهد و راحتی جدیدی ایجاد کند که تجربه کلی مشتری را گسترش داده و بهبود بخشد. طراحان تجربه کاربری در تیم طراحی LG SIGNATURE UX که با درک عمیق کاربران و نیازهای روزمره آن‌ها مسلح شده‌اند، نقشی اساسی در شکل‌دهی به کیفیت بی‌نظیر و ویژگی‌های کاربری آسان که این برند مترادف با آن است، ایفا کرده‌اند.

[On the Job] امضای LG: میراثی از طراحی مشتری محورنسل دوم سری LG SIGNATURE

در حالی که تعهد LG SIGNATURE به طراحی جاودانه بدون تغییر باقی مانده است، تفسیر آن از سطح لوکس سطح بعدی – و بر این اساس، محصولات ارائه شده آن – به طور مداوم در حال تغییر است. در نمایشگاه CES امسال با موضوع “زندگی فراتر”نسل دوم خط تولید LG SIGNATURE چشم انداز تصفیه شده ای از زندگی لوکس را ارائه می دهد که بر اساس همه چیزهایی است که برند را بسیار عالی می کند و آن را یک گام فراتر می برد.

Tags: ال جی
Previous Post

آبمیوه گیری | lgmag

Next Post

خرید آبمیوه گیری تک کاره و چند کاره بیش از 100 مدل- ژینال | lgmag

Next Post

خرید آبمیوه گیری تک کاره و چند کاره بیش از 100 مدل- ژینال | lgmag

نوشته های جدید

  • ال جی اولین برند می شود که 10 میلیون تلویزیون OLED در اروپا به فروش می رساند و 12 سال رهبری بازار را گسترش می دهد
  • شرکای LG با خدمات CSC برای تقویت بازار لباسشویی تجاری آمریکای شمالی
  • LG میزبان اجلاس رهبران HVAC 2025
  • “خوب زندگی” در ماه رمضان: جشن گرفتن خانواده ، ایمان و همبستگی
  • LG OLED با تجربیات هنری دیجیتال در نیویورک ، دیدگاه هنری و بیان خلاق را جشن می گیرد
  • LG محلول ماشین متصل به نسل بعدی مبتنی بر ماهواره در کنفرانس 5GAA 2025
  • هفته جریان LG با معاملات قانع کننده و محتوای بی پایان برای لذت بردن در خانه باز می گردد
  • راه حل های یخ خانگی LG برای یخچال و فریزر: یک سفر نوآوری
  • تغییر از طریق عمل: رویکرد دستی ال جی تایوان به مسئولیت اجتماعی
  • LG Electronics India Limited ساخت و ساز سومین کارخانه تولید خود را در هند آغاز می کند
  • LG OLED X Steven Harrington در Frieze NY: جایی که هنر پر جنب و جوش پاپ با تلویزیون شفاف OLED ملاقات می کند
  • کانال های LG ردپای جهانی را گسترش داده و ارائه محتوای رایگان را گسترش می دهد
  • LG و MediaTek در حال نمایش راه حل تحرک انقلابی در خودرو شانگهای 2025 هستند
  • LG تلویزیون های LCD LCD 2025 Qned EVO Premium را با تصاویر پیشرفته ، AI بی سیم واقعی و شخصی راه اندازی می کند
  • WIL.I.AM بنیانگذار و مدیرعامل FYI.AI در دفتر مرکزی LG US برای جشن یک روزه از LG ‘XBOOM توسط Will.i.am’ راه اندازی می شود
  • ال جی نتایج مالی سه ماهه اول 2025 را اعلام کرد
  • LG تجربه Xbox Cloud Gaming (BETA) را مستقیماً به صفحه های تلویزیون هوشمند LG می آورد
  • ال جی برای آخرین نوآوری های طراحی در جایزه طراحی DOT Red 2025 مورد ستایش قرار گرفت
  • ال جی برای اولین بار با “جایزه بهبود ارزش عالی” تویوتا افتخار کرد
  • خنک کننده پایدار: چگونه راه حل های خنک کننده مرکز داده AI LG در مقابله با کمبود آب جهانی کمک می کند
  • ال جی تجارت مواد پیشرفته در سطح جهان را با LG Purotec گسترش می دهد
  • ال جی اولین نمایش چشمگیر در مرکز داده جهانی 2025
  • ال جی به عنوان تأمین کننده سال 2024 توسط جنرال موتورز شناخته شد
  • LG 2025 OLED برای طراحی پایدار و کاهش ردپای کربن ، دارای گواهینامه های سازگار با محیط زیست است
  • LG راه حل های گسترده نمایش تجاری را به Baston Red Sox Ballpark ارائه می دهد
  • LG درآمد اولیه را برای سه ماهه اول 2025 منتشر می کند
  • شرکای LG با KIA برای ارائه راه حل های فضایی تحرک هوش مصنوعی
  • راه حل های کارآمد HVAC LG برای مرکز اصلی تدارکات در سنگاپور انتخاب شده است
  • ال جی فیلم برند “کمتر مصنوعی ، انسانی تر” را راه اندازی می کند
  • LG و Krafton به هم می پیوندند تا تلویزیون های LG را به بازی شبیه سازی زندگی “Inzoi” بیاورند
  • ال جی در ISH 2025 با راه حل های پیشرفته گرمایش برای بازار اروپا تحت تأثیر قرار می گیرد
  • روز کالج LG: الهام بخشیدن به مبتکران آینده از طریق فناوری و فرهنگ
  • بازاریابی LG VP بینش در مورد تحول برند را به اشتراک می گذارد
  • [On the Job] یک روز از “Sommelier آب” در آزمایشگاه علوم آب LG
  • آل این وان مناسب کارهای گرافیکی کدام است؟
  • ال جی به لیست شرکت Fast Company از نوآورانه ترین شرکت های سال 2025 نامگذاری شده است
  • راه حل های هوشمند در دسترس “زندگی بهتر برای همه” را فعال می کند
  • LG راه حل های نوآورانه گرمایش را برای آینده بهتر در ISH 2025 به نمایش می گذارد
  • ال جی رهبری جهانی را در نوآوری و استاندارد سازی 6G گسترش می دهد
  • گروه سعودی عربستان سعودی 30 سال مشارکت و نوآوری HVAC را جشن می گیرند
  • ال جی برای دوازدهمین سال متوالی بازار جهانی تلویزیون OLED را هدایت می کند
  • Art SG 2025: جایی که هنر بینایی و نوآوری برش متحد می شود
  • بند ناف را برش داده و از 100+ کانال رایگان در تلویزیون هوشمند LG خود لذت ببرید!
  • LG از Artcool AI Air جدید پرده برداری می کند: راحتی و کارایی شیک ، AI محور
  • LG به خاطر تعالی در طراحی در IF Design Award 2025 شناخته شد
  • محافظت از شگفتی های طبیعت: کمپین های تبلیغاتی Times Square Billboard گونه های در معرض خطر “قاره آمریکا” را بازی می کند
  • ال جی راه حل های نوآورانه خانه را در KBIS و IBS 2025 معرفی می کند
  • Ayoung Kim به عنوان دریافت کننده جایزه 2025 LG Guggenheim انتخاب شد
  • شکستن یخ در AHR Expo 2025: LG بحث در مورد نوآوری های پمپ حرارتی آب و هوا را مطرح می کند
  • LG تلویزیون های هتل Google Cast خود را در ISE 2025 به نمایش می گذارد

بایگانی‌ها

  • می 2025
  • آوریل 2025
  • مارس 2025
  • فوریه 2025
  • ژانویه 2025
  • دسامبر 2024
  • نوامبر 2024
  • اکتبر 2024
  • سپتامبر 2024
  • آگوست 2024
  • جولای 2024
  • ژوئن 2024
  • می 2024
  • آوریل 2024
  • مارس 2024
  • فوریه 2024
  • ژانویه 2024
  • دسامبر 2023
  • نوامبر 2023
  • اکتبر 2023
  • سپتامبر 2023
  • آگوست 2023
  • جولای 2023
  • ژوئن 2023
  • می 2023
  • آوریل 2023
  • مارس 2023
  • فوریه 2023
  • ژانویه 2023
  • دسامبر 2022
  • نوامبر 2022
  • اکتبر 2022
  • سپتامبر 2022
  • آگوست 2022
  • جولای 2022
  • ژوئن 2022
  • می 2022

دسته‌ها

  • اخبار محصولات ال جی
  • دسته‌بندی نشده

تگ

ال جی

      مجله ال جی LG

      No Result
      View All Result

          مجله ال جی LG