رویداد دوم با عنوان MoodUP در شهرنمایش نوری بود که آسمان شب بالای سئول را درخشان کرد. 1000 پهپاد برای ایجاد تصاویر «نقطه نور» از یخچال MoodUP، آرم الجی و برخی از نمادینترین سایتهای کره استفاده شد. هر دو رویداد به عنوان نمایش های پیشگامی از رویکرد خلاقانه تیم Envisioning برای انتقال مفاهیم اصلی و ویژگی های نوآوری های سبک زندگی LG برای مشتریان خود عمل کردند.
برای افزایش آگاهی از لذت و تجربیاتی که با داشتن کفشهای Monshoecl NFT حاصل میشود، تیم Envisioning LG در حال برنامهریزی ابتکارات بیشتری بر اساس پلتفرمها و روشهای آشنا برای مصرفکنندگان جوان است. این تیم با متخصصان اثبات شده در زنده کردن ایده های خارج از میدان، به ارائه تجربیات متمایز و پویا برای مشتریان ادامه خواهد داد که منحصر به فرد و بدون تردید LG است.
این تیم برای جذب مخاطبان هدف خود، و درک مفهوم Monshoecl و ارائه یک تجربه همه جانبه در دنیای مجازی و واقعی، خط داستانی قانع کننده ای ارائه کرد. دانشآموزان دانشگاه ایندوک، گروهی متشکل از نسل Z و هزارهها، حمایت ارزشمندی از تیم در کل پروژه ارائه کردند و به آنها کمک کردند تا دیدگاهها و ترجیحات نسلهای جوان را درک کنند.
همچنین در سال گذشته، این تیم وظیفه کشف بهترین راه برای تبلیغ LG Styler ShoeCase و ShoeCare تازه راهاندازی شده الجی را بر عهده گرفت: دو محصولی که برای مصرفکنندگانی طراحی شدهاند که دوست دارند از کفشهای مورد علاقه خود مراقبت کرده و به نمایش بگذارند. از آنجایی که این محصولات در میان «کلاههای کتانی» طرفدارانی پیدا کردهاند – گروهی که به سمت نسلهای جوان گرایش پیدا میکنند – این تیم ایده اتصال ShoeCase و ShoeCare را با چیزی که عمدتاً برای مصرفکنندگان جوان جذاب است، مطرح کرد: NFT. به این ترتیب Monshoecl، مخفف Monster Shoe Club، به وجود آمد.
در این قسمت از On the Job، ما با تیم تجسم الجی H&A تحت بخش تجربه مشتری ملاقات میکنیم تا یاد بگیریم که چگونه تجربههای منحصربهفردی برای مشتری ایجاد میکنند.
برای اطلاع از آخرین رویدادها و مفاهیم ارائه شده توسط تیم خلاق بی پایان LG Envisioning، با ال جی نیوز روم همراه باشید.
###
Ju So-mi، متخصص در تیم الجی Envisioning میگوید: «یکی از نقاط قوت تیم پیشبینی الجی، توانایی ما در یافتن راههای ابداعی برای ایجاد تجربیات مشتری مطابق با هویت و ارزش پیشنهادی محصولات و خدمات متمایز شرکت است.
مجموعه ای از کفش های NFT با 5500 طرح منحصر به فرد، Monshoecl توسط تیم LG Envisioning و دانشجویان طراحی در دانشگاه Induk کره جنوبی ایجاد شده است.
کانگ جی یونگ، متخصص تیم الجی Envisioning
جو گفت: “Monshoecl بدون کمک دانشجویان دانشگاه Induk محقق نمی شد.” ما ایجاد فضایی آزاد و آرام را در اولویت قرار دادیم که همه را قادر میسازد تا تخیل خود را به جریان بیندازند و راحت و رک و علنی افکار و ایدههای خود را به اشتراک بگذارند.»
کانگ جی یونگ، متخصص در تیم الجی Envisioning گفت: «در طول فرآیند ایدهپردازی، یکی از مهمترین سؤالهایی که به آن فکر کردیم این بود که چه نوع تجربیاتی میتوانیم از طریق NFTهای Monshoecl خود به مصرفکنندگان ارائه کنیم. با وجود دلایل متعددی برای داشتن NFTها، از سرمایه گذاری مالی و جمع آوری گرفته تا کنجکاوی محض، می دانستیم که نیاز به ایجاد یک هویت منحصر به فرد داریم.
کانگ گفت: «هنگامی که صاحب یک جفت کفش Monshoecl NFT شدید، به رویدادهای آفلاین سرگرمکننده و هیجانانگیز دعوت میشوید که در آن میتوانید ملاقات کنید، چت کنید و مجموعه خود را با دیگر صاحبان Monshoecl مقایسه کنید. Monshoecl بهعنوان یک کانال ارتباطی عمل میکند که الجی و مشتریانش را به هم نزدیکتر میکند و شرکت را قادر میسازد تا مستقیماً از مشتریانی که به آنها خدمات میدهد بشنود و از طریق گوش دادن دقیق به بازخوردها و نظرات آنها، بینش ارزشمندی کسب کند.
دارندگان کفشهای Monshoecl NFT میتوانند از جمعآوری و مراقبت از کفشهای مجازی خود از طریق ویژگی Life در برنامه LG ThinQ لذت ببرند و حتی با استفاده از ویژگی واقعیت افزوده (AR) برنامه، «پوشیدن» آنها را تجربه کنند. همچنین رویدادهای آفلاین زیادی وجود دارد که دارندگان کفشهای Monshoecl NFT میتوانند در آن شرکت کنند، که برخی از آنها فرصت برنده شدن LG Styler ShoeCase یا ShoeCare را ارائه میدهند.
به عنوان مثال، برای جشن گرفتن و تبلیغ عرضه یخچال الجی MoodUP™ در سال 2022، تیم دو رویداد به یاد ماندنی را ایجاد کرد که هر کدام کاملاً با ماهیت و ویژگی متمایز یخچال تغییر رنگ الجی هماهنگ است. عنوان شده است ساخته شده در Changwon: M623GNN392، اولین رویداد به شکل یک نمایشگاه عکس برگزار شد که روند توسعه MoodUP – که در پارک هوشمند الجی در چانگون، کره جنوبی انجام شد – به یک اثر هنری تبدیل شد.
Ju So-mi، متخصص تیم الجی Envisioning
به تجسم به معنای تصور یا تجسم چیزی است، و این دقیقاً همان کاری است که تیم Envisioning LG انجام میدهد – ایدهها، مفاهیم و رویدادهای نوآورانهای را ارائه میکند که ارزش محصولات LG را برجسته یا به ارزش آنها میافزاید و در عین حال تجربیات منحصربهفردی را برای مشتری ارائه میدهد.