ال جی مگ
  • اخبار محصولات ال جی
No Result
View All Result
  • اخبار محصولات ال جی
No Result
View All Result
مجله خبری محصولات ال جی
No Result
View All Result
صفحه اصلی اخبار محصولات ال جی

[On the Job] Lifegraphy، تبدیل داده ها به محصولات نوآورانه برای افراد واقعی

هستی نامجویی توسط هستی نامجویی
28 شهریور 1402
in اخبار محصولات ال جی
0

قبل از اختراع Lifegraphy، وظیفه درک مشتریان و کشف آنچه واقعاً می‌خواهند توسط پرسنل LG که در تجزیه و تحلیل داده‌ها و آمار مهارت داشتند، انجام می‌شد. متأسفانه، زمان و تلاش قابل توجهی که برای تکمیل تحقیقات آنها لازم بود، همگام شدن با روندهای صنعت و سلیقه مشتری که به سرعت در حال تغییر است را دشوار کرد. علاوه بر این، چالش‌ها در به اشتراک‌گذاری و تفسیر داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط بخش‌ها و پروژه‌های مختلف، ناکارآمدی بیشتری را در فرآیند کلی ایجاد کرد.

[On the Job] Lifegraphy، تبدیل داده ها به محصولات نوآورانه برای افراد واقعی

###



منبع

به لطف سیستم راحت و موثر Lifegraphy و تلاش کسانی که آن را طراحی و استفاده می کنند، ال جی نوآوری های هیجان انگیز و جدید را در فضای لوازم خانگی به ارمغان می آورد و تجربه شخصی مشتری را به سطحی کاملاً جدید می رساند.

اخیراً، EI Task با معرفی آن، تقویت قابل توجهی در عملیات خود دریافت کرد سیستم Lifegraphy که بینش مشتری را از طریق ساختارهای داده مشتری محور و الگوریتم های تفسیری که بر اساس سال ها تجربیات تحقیقاتی مشتری ایجاد شده است، ارائه می دهد. Lifegraphy کاربران خود را قادر می‌سازد تا تجربیات مشتری را از زوایای مختلف درک کنند و با تبدیل مفاهیم انتزاعی، از جمله ارزش‌های مشتری و سبک زندگی، به داده‌های عددی، نیازهای مشتری را با انعطاف‌پذیری بررسی کنند.

[On the Job] Lifegraphy، تبدیل داده ها به محصولات نوآورانه برای افراد واقعی

Noh Eun- گفت: «افرادی بودند که اصرار داشتند داده‌های جمع‌آوری‌شده را همانطور که هست ارائه کنند، اما ما زمان و تلاش زیادی صرف کردیم تا اهمیت ارائه داده‌ها را به‌گونه‌ای توضیح دهیم که در واقع به کارکنان ال‌جی در درک مشتریان هدف کمک کند.» جوان، متخصص در LG EI Task. مهم نیست چقدر داده داریم، اگر نتوانیم آن را به درستی تفسیر کنیم، بی معنی است، و این دقیقاً همان چیزی است که Lifegraphy به ما کمک می کند.

شخصی سازی بیش از حد، ضروری است. در این عصر، مصرف کنندگان از نظر تعامل با برندها بسیار تکامل یافته اند و به دنبال محصولاتی هستند که بتوانند با نیازهای فردی آنها سازگار شوند و تجربیاتی را به کاربر ارائه دهند که مطابق با ترجیحات و سبک زندگی منحصر به فرد آنها باشد. LG Object Collection که طیف وسیعی از راه حل های شیک و قابل تنظیم زندگی را ارائه می دهد که می تواند هر دکوراسیون خانه را ارتقا دهد، و LG ThinQ UP Appliances که به کاربران امکان انتخاب و اضافه کردن ویژگی ها و عملکردهای جدید و راحت را می دهد، ال جی در خط مقدم کارهای شخصی سازی شده قرار دارد. روند لوازم خانگی

[On the Job] Lifegraphy، تبدیل داده ها به محصولات نوآورانه برای افراد واقعی

لی کان وو می‌گوید: «سیستم Lifegraphy بر اساس این باور طراحی شده است که اگر داده‌های جمع‌آوری‌شده از تحقیقات گسترده به یک ابزار تبدیل شود و به طور مداوم توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار گیرد، به توسعه محصولات و خدماتی که تجربیات بهتری برای مشتری ارائه می‌دهند کمک می‌کند.» رهبری وظیفه EI.

در این قسمت از On the Job، ما به قسمت LG Experience Informatics (EI) Task می‌رویم تا ببینیم ال‌جی چگونه از تجزیه و تحلیل داده‌ها برای کشف نیازهای پنهان و ایجاد تجربیات شخصی‌سازی شده مشتری که زندگی روزمره را بهبود می‌بخشد، استفاده می‌کند.

بسیاری از کارشناسانی که در ایجاد این سیستم کارآمد دخیل بودند، در این مسیر با چالش ها و موانع متعددی مواجه بودند. بزرگترین مشکلی که باید حل شود این بود که چگونه به صورت بصری مفاهیم دیجیتالی و انتزاعی را که سیستم ارائه می دهد به گونه ای بیان کنیم که هر کارمندی بتواند به راحتی آن را درک کند.

هنگام ایجاد محصولات یا خدمات شخصی‌سازی شده، ابتدا باید نیازهای بی‌نظیر مشتریان را کشف کنید – و اینجاست که جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها برای مبتکری در سبک زندگی مانند LG بسیار مهم است. این شرکت برای افزایش قابلیت ها و کارایی خود در این زمینه، Experience Informatics (EI) Task را تأسیس کرد، یک واحد اختصاصی که از تجزیه و تحلیل کمی در مقیاس بزرگ برای ارزیابی کامل طیف متنوعی از داده های تجربه مشتری استفاده می کند. EI Task ال‌جی را قادر می‌سازد تا اهداف خرید آینده را بهتر پیش‌بینی کند و بینش بیشتری نسبت به سبک زندگی و نیازهای مشتریان خود به دست آورد.

[On the Job] Lifegraphy، تبدیل داده ها به محصولات نوآورانه برای افراد واقعی
Noh Eun-young، متخصص در LG EI Task

اما اکنون، به لطف ظهور سیستم Lifegraphy، هر واحد تجاری یا گروهی در ال‌جی می‌تواند داده‌های مشتریان را بدون نیاز به تیم متخصصی متشکل از تحلیلگران یا آماردانان برای انجام این کار به دقت تجزیه و تحلیل کند. به این ترتیب، آنها می توانند طراحی اولیه و جهت بازاریابی را برای محصولات جدید بسیار سریعتر از قبل ایجاد کنند، به این معنی که دوره توسعه کوتاه تر و هدف گذاری دقیق تر بخش های مصرف کننده خاص است. یکی دیگر از مزایای Lifegraphy این است که به دلیل کاهش تأثیر نظرات شخصی، نتایجی که ارائه می دهد عینی تر و در نتیجه قابل اعتمادتر هستند.

یخچال جدید MoodUP™ ال‌جی که به تازگی معرفی شده است نمونه‌ای از یک محصول موفق است که با کمک سیستم Lifegraphy طراحی شده و توسط طراحان با استعداد ال‌جی تکمیل شده است. این یخچال دارای درب های LED است که می تواند رنگ را برای مطابقت با خلق و خوی کاربران یا پالت های تزئینی ترجیحی تغییر دهد – بدون نیاز به هزینه و دردسر تعویض فیزیکی پانل های واقعی. از طریق برنامه LG ThinQ™، کاربران می توانند از بین 22 رنگ برای پانل درب بالایی و 19 رنگ برای پایین انتخاب کنند و هر زمان که حال و هوای آنها را گرفت فوراً انتخاب جدید خود را اعمال کنند.

[On the Job] Lifegraphy، تبدیل داده ها به محصولات نوآورانه برای افراد واقعی

[On the Job] Lifegraphy، تبدیل داده ها به محصولات نوآورانه برای افراد واقعی
لی کان وو، سرپرست LG EI Task

Tags: ال جی
Previous Post

LG Electronics Charts دوره آینده با تغییرات سازمانی جدید

Next Post

معرفی و راهنمای خرید 36 تا از بهترین کفپوش های سه بعدی اتومبیل

Next Post

معرفی و راهنمای خرید 36 تا از بهترین کفپوش های سه بعدی اتومبیل

نوشته های جدید

  • جارو برقی جاروبرقی جاروبرقی بوش جاروبرقی فیلیپس و سامسونگ | lgmag
  • جاروبرقی صنعتی و جاروی مکنده قوی قیمت و خرید | lgmag
  • لیست محصولات گروه جارو برقی صفحه 1 :: ام اچ کالا | lgmag
  • جارو برقی خانه بوش 1005 | lgmag
  • خرید انواع جاروبرقی از بانه، پرداخت و تحویل در محل | lgmag
  • سئو چیست؟ SEO یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
  • خرید جاروبرقی بانه ، قیمت جاروبرقی بانه خرید بانه | lgmag
  • مشخصات و قیمت جارو برقی بوش مدل BGL8PRO5IR لوازم خانگی بوش | lgmag
  • قیمت و خرید جاروبرقی اصل از بانه و گناوه | lgmag
  • خرید انواع جارو برقی با بهترین کیفیت و قیمت لوازم خانگی امارات | lgmag
  • بایگانی‌های جاروبرقی فروشگاه اینترنتی گناوه کالا | lgmag
  • خرید انواع جارو برقی با قیمت ارزان و اصل سال 2022 باما کالا | lgmag
  • لیست محصولات گروه جارو برقی صفحه 1 :: ام اچ کالا | lgmag
  • جارو برقی فردا کالا | lgmag
  • جارو برقی فردا کالا | lgmag
  • جارو برقی خرید جارو برقی قیمت جارو برقی | lgmag
  • خلاقانه ترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟ مجله چاپخونه | شرکت هنری تبلیغاتی بهین گیفت
  • خرید بهترین جاروبرقی قیمت انواع جارو برقی از برندهای معتبر | lgmag
  • جارو برقی خرید انواع جاروبرقی در مدل ها و رنگ های مختلف با بهترین قیمت برفاب | lgmag
  • خاتم کاری اصفهان و شیراز صنایع دستی ماندگار- گروه هنری آرت آذین | گالری تبلیغاتی امیران تبلیغ
  • معرفی و قیمت جارو برقی , جارو شارژی , جارو رباتیک , جارو عصایی | lgmag
  • قیمت جاروبرقی خرید انواع جارو برقی برندها ی مختلف 19 بهمن | lgmag
  • کالازیو جستجو کالا جارو برقی | lgmag
  • جارو برقی جاروبرقی جاروبرقی بوش جاروبرقی فیلیپس و سامسونگ | lgmag
  • جاروبرقی صنعتی و جاروی مکنده قوی قیمت و خرید | lgmag
  • جارو برقی خانه بوش 1005 | lgmag
  • خرید انواع جاروبرقی از بانه، پرداخت و تحویل در محل | lgmag
  • سوالات استخدامی شرکت پتروشیمی اصل سوال ، مختص 1402 | soalattalayi
  • ترجمه کلمه ولو به فارسی دیکشنری عربی بیاموز | kasrasaran
  • جارو برقی خرید جارو برقی قیمت جارو برقی | lgmag
  • افرالند فروشگاه تلویزیون ︎ لوازم خانگی » بهترین قیمت | lgmag
  • تلویزیون | lgmag
  • سونی ایران مرجع تخصصی فروش محصولات سونی محصولات مربوط به تلویزیون 4K | lgmag
  • خرید و قیمت مفتول استیل ۰۱۲ سیم ظرفشویی ا Scoured stainless steel ترب | foulka
  • لحظه تراژیک اعلام مرگ گلر مالاتیا در تلویزیون ترکیه- ویدیو ورزش سه | lgmag
  • تماشای فیلم و نمایش در تلویزیون با ارسال محتوا رایانه Google Play راهنما | lgmag
  • قیمت تلویزیون ال ای دی و هوشمند با برندهای مختلف 19 بهمن | lgmag
  • تلویزیون : قیمت خرید انواع تلویزیون 4K و اسمارت | lgmag
  • قیمت تلویزیون و ال ای دی امروز 19 بهمن زومیت | lgmag
  • تلویزیون آمو | lgmag
  • تماشای زنده و آنلاین برنامه های شبکه تلویزیون ایران ITN شبکه تلویزیون ایران | lgmag
  • تلوبیون برنامه‌ها در Google Play | lgmag
  • سئو چیست ؟ آموزش سئو برای افراد مبتدی نوین
  • تلویزیون : قیمت خرید انواع تلویزیون 4K و اسمارت | lgmag
  • سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی آکادمی وبسیما
  • دانلود برنامه تلوبیون Telewebion؛ پخش زنده و آرشیو تلویزیون کافه بازار | lgmag
  • قیمت، خرید تلویزیون سامسونگ ال جی سونی | lgmag
  • همه تلویزیون‌ها مقایسه بهترین ‌تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ ایران | lgmag
  • تلویزیون‌ها: تلویزیون ال جی مورد نظر خود را انتخاب کنید ال جی ایران | lgmag
  • خرید اکسپلور اینستاگرام تبلیغات در اکسپلور اینستاگرام در صفحه اکسپلور دیده شوید | فالووران

بایگانی‌ها

  • شهریور و مهر 1402
  • مرداد و شهریور 1402
  • تیر و مرداد 1402
  • خرداد و تیر 1402
  • اردیبهشت و خرداد 1402
  • فروردین و اردیبهشت 1402
  • اسفند و فروردین 1401
  • بهمن و اسفند 1401
  • دی و بهمن 1401
  • آذر و دی 1401
  • آبان و آذر 1401
  • مهر و آبان 1401
  • شهریور و مهر 1401
  • مرداد و شهریور 1401
  • تیر و مرداد 1401
  • خرداد و تیر 1401
  • اردیبهشت و خرداد 1401

دسته‌ها

  • اخبار محصولات ال جی
  • دسته‌بندی نشده

تگ

ال جی

    مجله ال جی LG

    No Result
    View All Result

      مجله ال جی LG