ال جی مگ
  • اخبار محصولات ال جی
No Result
View All Result
  • اخبار محصولات ال جی
No Result
View All Result
مجله خبری محصولات ال جی
No Result
View All Result

عناصر کلیدی چشم انداز جسورانه ال جی برای تبدیل ال جی به “شرکت راه حل های زندگی هوشمند”

هستی نامجویی توسط هستی نامجویی
جولای 20, 2024
in اخبار محصولات ال جی
0

این شرکت بیش از 1 تریلیون KRW در طول پنج سال برای تقویت رقابت محتوا و رشد کانال های LG – یک پلت فرم پخش رایگان مبتنی بر تبلیغات – سرمایه گذاری خواهد کرد. کانال های ال جی از 20 میلیون کاربر در 25 کشور در سال گذشته به 48 میلیون کاربر در 29 کشور در سال جاری افزایش یافته است. برای دستیابی به رشد کمی، ال‌جی با افزایش عرضه پلتفرم webOS به برندهای تلویزیون خارجی و گسترش کاربرد webOS به سایر گروه‌های محصول، نقاط تماس مشتری را گسترش خواهد داد.

کسب و کار اجاره لوازم خانگی و خدمات مراقبتی نیز در حال گسترش است و شامل کلیه خدمات لازم برای فضاهای خانه از جمله نگهداری، مدیریت و نظافت محصول می شود. نرخ رشد مرکب سالانه فروش خدمات اجاره و مراقبت ال‌جی در پنج سال گذشته از 30 درصد فراتر رفته است.

علاوه بر این، از نظر قابلیت های سازمانی، ال جی در حال تعریف و به کارگیری تجربیات اصلی مشتری خود در محصولات و خدمات از طریق تحقیقات رفتار مشتری به رهبری مرکز CX است. این شرکت فعالانه در حال ایجاد تغییراتی در روش‌های کاری مشتری محور است و کارمندان داوطلبانه در کمپین‌هایی برای تعریف «مشتریان» و «ارزش مشتری» شرکت می‌کنند.

شرکت موتورهای رشد جدید را دنبال می کند،
افزایش تجربه مشتری در هر نقطه تماس

حمایت از چشم انداز ESG از a زندگی بهتر برای همه، این شرکت شش تعهد اصلی را متعهد شده است: دستیابی به بی طرفی کربن، اقتصادهای دایره ای، محصولات آگاهانه از محیط زیست، زنجیره تامین پایدار، فرهنگ سازمانی فراگیر، و محصولات و خدمات قابل دسترسی.

این تلاش ها به عملکرد ال جی نیز کمک زیادی کرده است. فروش و سود عملیاتی شرکت در سه ماهه دوم سال 2023 بالاترین میزان در سه ماهه دوم بوده است. در نیمه اول سال 2023، این شرکت دومین فروش بالاتر و سومین سود عملیاتی را به ثبت رساند. این نتایج ملموس با بهبود مبانی کسب و کار علیرغم رکود طولانی مدت تقاضای جهانی به دست آمد.

گسترش تغییر در فرهنگ سازمانی و نام تجاری به استراتژی کسب و کار

###

برای گسترش نقاط تماس با مشتری، ال‌جی فروش مستقیم به مصرف‌کننده (D2C) را از طریق LGE.com، فروشگاه آنلاین برند این شرکت، تقویت می‌کند و عملکرد فروشگاه‌های پاپ آپ را برای تعامل با نسل جوان، از جمله Gen Z، افزایش می‌دهد. تعداد بازدیدکنندگان از فروشگاه های پاپ آپ در سراسر کره از سال گذشته تاکنون به 600000 نفر رسیده است.

ال‌جی معتقد است که برای نوآوری در تجربه مشتری (CX)، یک شرکت باید تحول دیجیتال (DX) را پیش ببرد، زیرا داشتن درک مبتنی بر داده از مشتریان ضروری است تا نیازهای پنهان را منعکس کند – که مشتریان ممکن است از آن آگاه نباشند. – در محصولات و خدمات در این راستا، این شرکت در تلاش است با ترکیب CX و DX برای ایجاد یک مدل تجاری برای ارتباط بهتر با مشتریان با ایجاد نقاط تماس مختلف، ارائه یک CX هرگز دیده نشده، ایجاد قابلیت‌های سازمانی برای تحقیق و برنامه‌ریزی CX متمایز و در طول سفر تجربه مشتری، تجربیات خود را نوآوری کنید.

در مورد لوازم خانگی داخلی، این شرکت بازارهای خود را در آمریکای شمالی و اروپا که بیش از 70 درصد از بازار جهانی را به خود اختصاص داده اند، گسترش خواهد داد و ال جی را به یکی از پنج برند برتر لوازم داخلی تبدیل خواهد کرد. نمایشگرهای تجاری راه حل های سفارشی برای هر گروه مشتری خاص و شتاب رشد ایمن ارائه می دهند.

این شرکت همچنین به سرمایه گذاری استراتژیک خود در مراقبت های بهداشتی دیجیتال ادامه می دهد، تمرکز اصلی مرکز نوآوری آمریکای شمالی معروف به LG NOVA مستقر در سیلیکون ولی، کالیفرنیا. مقیاس سرمایه گذاری در LG NOVA نیز در حال افزایش است. در میان دیگر ابتکارات LG NOVA، ال‌جی راه‌حل‌های درمان پزشکی از راه دور را در آمریکای شمالی از طریق مشارکت با Amwell، یک شرکت پزشکی از راه دور ایالات متحده ارائه می‌کند. در آینده، این شرکت گسترش خدمات خود را از طریق سرمایه گذاری استراتژی به مدیریت پیشگیرانه و پیگیری در نظر خواهد گرفت.

برای برنامه ریزی و توسعه محصولات جدید، شرکت به طور فعال از سیستم های داخلی برای درک مشتریان بر اساس داده ها و کشف نیازهای پنهان استفاده می کند. این شامل “Lifegraphy”، یک سیستم تجزیه و تحلیل داده های مشتری، و “IC 360 (Intellytics Customer 360)، یک پلت فرم در سطح شرکت است که داده های مشتری جمع آوری شده از تمام نقاط تماس مشتری را ادغام و مدیریت می کند.

ال‌جی برای پاسخگویی پیشگیرانه به تغییرات در محیط کسب‌وکار، یک گروه کاری در سطح شرکت راه اندازی کرده است. هدف این کارگروه نه تنها کاهش هزینه‌های کوتاه‌مدت، بلکه ترویج تغییرات اساسی در ساختار و روش‌های کسب‌وکار برای به حداکثر رساندن پتانسیل کسب‌وکار، تضمین سطوح سود مناسب و ترویج رشد پایدار با وجود عدم اطمینان طولانی‌مدت اقتصادی است.

برای شروع، از پایان سال جاری، پیش بینی می شود که کسب و کار تلویزیون ال جی بر اساس سیستم عامل webOS خود که بیش از 200 میلیون تلویزیون هوشمند در سراسر جهان را تامین می کند، تحول بزرگی ایجاد کند. در همین راستا، این شرکت در نظر دارد با گسترش محتوا، خدمات و تبلیغات در محصولات، از جمله تلویزیون‌های LG OLED و LG QNED که رقابت‌پذیری متفاوتی دارند، مجموعه کسب‌وکار تلویزیون خود را به یک «ارائه‌دهنده خدمات رسانه‌ای و سرگرمی» تبدیل کند.

تا سال 2030، ال‌جی قصد دارد فروش خود را برای گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) دو برابر کند و به یک شرکت جهانی تهویه مطبوع جامع تبدیل شود. این شرکت همچنین قصد دارد استراتژی‌های ارگانیک مانند تکمیل ادغام و اکتساب و سرمایه‌گذاری در سهام را کشف کند. این شرکت در حال ایجاد یک ساختار تجاری محلی است که تحقیق و توسعه، تولید، فروش و نگهداری پروژه های تهویه مطبوع را در مناطق عمده ای مانند آمریکای شمالی و اروپا پوشش می دهد. همچنین، ال‌جی پیشگیرانه برای آینده در بخش‌های خدمات انرژی، مانند سیستم‌های ذخیره‌سازی انرژی، سیستم‌های مدیریت انرژی خانگی و نیروگاه‌های مجازی آماده می‌شود.

همچنین تغییراتی برای ایجاد ظاهری پویا و جوان به نام تجاری در نقاط تماس مشتری ایجاد شده است. تغییراتی که ارزش های اصلی برند را بازتعریف می کند – تجربه مشتری سازش ناپذیر، نوآوری انسان محور و گرما برای تقویت لبخند – و به هویت بصری ال جی پویایی می بخشد، به طور فعال در سراسر جهان ایجاد می شوند.



منبع

ال‌جی با مدل کسب‌وکار خدمات مبتنی بر پلت‌فرم نوآوری خواهد کرد که به طور مداوم سودهایی مانند محتوا و خدمات، اشتراک‌ها و راه‌حل‌ها را برای مشاغل سخت‌افزاری ایجاد می‌کند که در زمان خرید فروش و سود ایجاد می‌کنند. این بخشی از تلاش این شرکت برای ایجاد یک مدل تجاری با تمرکز بر تعامل با مشتری، ترکیب خدمات با صدها میلیون دستگاه ال‌جی است که توسط مشتریان در سراسر جهان استفاده می‌شوند.

لوازم خانگی نیز به دگرگونی سبدهای مبتنی بر خدمات سرعت می بخشد. هدف این است که دستگاه‌های LG ThinQ UP را که عملکردهای مورد نیاز مشتریان را حتی پس از خرید ارتقاء می‌دهند و به پلتفرمی «خانه به‌عنوان سرویس» تبدیل می‌شوند که ترکیبی از شخصی‌سازی بیش از حد، اشتراک‌ها و خدمات خانه هوشمند است. LG ThinQ از کسب و کار نوظهور راه حل های خانگی که کل خانه را در بر می گیرد، با افزودن خدماتی که مشتریان در خانه به آنها نیاز دارند و مکمل دستگاه های متصل، پشتیبانی می کند.

هدف کسب و کار شارژ EV ال جی ارائه یک راه حل یکپارچه است که نه فقط فروش شارژرها، بلکه حوزه کنترل را نیز در بر می گیرد. این شرکت اخیراً چهار محصول را در کره جنوبی از طریق شرکت زیرمجموعه HiEV Charger عرضه کرده است و سال آینده بازارهای خود را به اروپا و آسیا گسترش خواهد داد. ال‌جی همچنین قصد دارد در طول سال ساخت پایگاه‌های تولید بیشتری را برای هدف قرار دادن بازار آمریکای شمالی آغاز کند.

در داخل، REINVENT LG، یک کمپین نوآوری در فرهنگ سازمانی، برای تغییر شیوه کار و ارتباط در LG راه اندازی شد. با انجام این کار، این شرکت امیدوار است که با وادار کردن کارکنان خود به تغییرات، برند را دوباره اختراع کند.

این شرکت همچنین در حال ایجاد طیف گسترده ای از همکاری های استراتژیک در متاورس است. دستگاه های واقعیت ترکیبی به طور مداوم به طور مشترک با شرکت های پلت فرم جهانی پیشرو در حال توسعه هستند، در حالی که توسعه دستگاه های واقعیت افزوده در پروژه وزارت علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات کره برای پیشبرد توسعه AR Glass Advancement و ایجاد اکوسیستم تولید محتوا در حال انجام است. همچنین تلاش های مختلفی برای ارائه تجربه ای فراگیرتر در صفحه نمایش های بزرگ مانند تلویزیون ها انجام می شود.

طی دو سال گذشته، با در نظر گرفتن شرایط بازار و استراتژی‌های مدل کسب‌وکار در حال تحول، این شرکت جسورانه از مشاغل تلفن همراه و پنل‌های خورشیدی خود خارج شد و در عوض، منابع را روی مناطق با رشد بالا در آینده متمرکز کرد. در آینده، ال‌جی قصد دارد با انتخاب و تمرکز روی کسب‌وکارهای جدیدی که انتظار می‌رود پتانسیل رشد مشابهی داشته باشند، توسعه آینده را تسریع بخشد.

به طور خاص، ال‌جی قصد دارد فعالیت‌های مختلفی را که مشتریان می‌توانند در آن شرکت کنند، فعالانه گسترش دهد، تا آنها را قادر سازد تا با چشم‌انداز ESG شرکت ارتباط بهتری داشته باشند و معنی و اهمیت آن را درک کنند. با توجه به اینکه مدیریت ESG نه تنها بر تامین کنندگان متمرکز است، چشم انداز ال جی ESG را نیز به سطح جدیدی می برد تا حس غرور را در مصرف کنندگان القا کند که با انتخاب محصولات و خدمات ال جی به محیط زیست کمک کرده اند و تجربه ای از افزایش راحتی و قابلیت استفاده را ارائه می دهند.

شکستن محدودیت های تجاری از طریق استراتژی پتانسیل کامل

این شرکت با سرعت بخشیدن به گسترش تجارت B2B خود، قصد دارد تجارت خودروی برقی خود را به یک تامین کننده قطعات الکتریکی برتر به ارزش بیش از 20 تریلیون KRW با فروش بیش از دوبرابر تا سال 2030 تبدیل کند. در پاسخ به روندها، مانند برقی کردن وسایل نقلیه و خدمات متصل، ال‌جی فعالانه به دنبال فرصت‌های جدید در حوزه‌های حرکتی آینده است، مانند رانندگی مستقل، راه‌حل‌های نرم‌افزاری و محتوا. انتظار می‌رود حجم سفارشات شرکت راه‌حل‌های قطعات خودرو ال‌جی تا پایان سال به 100 تریلیون KRW برسد که نشان‌دهنده رقابت‌پذیری این تجارت است.

Tags: ال جی

Previous Post

مدیرعامل ال جی از چشم انداز جسورانه برای تبدیل ال جی به شرکت راه حل های زندگی هوشمند خبر داد.

Next Post

جشنواره نوآوری LG NOVA 2023 درها را به روی استارت‌آپ‌ها و ایده‌های در حال تغییر جهان باز می‌کند

Next Post

جشنواره نوآوری LG NOVA 2023 درها را به روی استارت‌آپ‌ها و ایده‌های در حال تغییر جهان باز می‌کند

نوشته های جدید

  • ال جی اولین برند می شود که 10 میلیون تلویزیون OLED در اروپا به فروش می رساند و 12 سال رهبری بازار را گسترش می دهد
  • شرکای LG با خدمات CSC برای تقویت بازار لباسشویی تجاری آمریکای شمالی
  • LG میزبان اجلاس رهبران HVAC 2025
  • “خوب زندگی” در ماه رمضان: جشن گرفتن خانواده ، ایمان و همبستگی
  • LG OLED با تجربیات هنری دیجیتال در نیویورک ، دیدگاه هنری و بیان خلاق را جشن می گیرد
  • LG محلول ماشین متصل به نسل بعدی مبتنی بر ماهواره در کنفرانس 5GAA 2025
  • هفته جریان LG با معاملات قانع کننده و محتوای بی پایان برای لذت بردن در خانه باز می گردد
  • راه حل های یخ خانگی LG برای یخچال و فریزر: یک سفر نوآوری
  • تغییر از طریق عمل: رویکرد دستی ال جی تایوان به مسئولیت اجتماعی
  • LG Electronics India Limited ساخت و ساز سومین کارخانه تولید خود را در هند آغاز می کند
  • LG OLED X Steven Harrington در Frieze NY: جایی که هنر پر جنب و جوش پاپ با تلویزیون شفاف OLED ملاقات می کند
  • کانال های LG ردپای جهانی را گسترش داده و ارائه محتوای رایگان را گسترش می دهد
  • LG و MediaTek در حال نمایش راه حل تحرک انقلابی در خودرو شانگهای 2025 هستند
  • LG تلویزیون های LCD LCD 2025 Qned EVO Premium را با تصاویر پیشرفته ، AI بی سیم واقعی و شخصی راه اندازی می کند
  • WIL.I.AM بنیانگذار و مدیرعامل FYI.AI در دفتر مرکزی LG US برای جشن یک روزه از LG ‘XBOOM توسط Will.i.am’ راه اندازی می شود
  • ال جی نتایج مالی سه ماهه اول 2025 را اعلام کرد
  • LG تجربه Xbox Cloud Gaming (BETA) را مستقیماً به صفحه های تلویزیون هوشمند LG می آورد
  • ال جی برای آخرین نوآوری های طراحی در جایزه طراحی DOT Red 2025 مورد ستایش قرار گرفت
  • ال جی برای اولین بار با “جایزه بهبود ارزش عالی” تویوتا افتخار کرد
  • خنک کننده پایدار: چگونه راه حل های خنک کننده مرکز داده AI LG در مقابله با کمبود آب جهانی کمک می کند
  • ال جی تجارت مواد پیشرفته در سطح جهان را با LG Purotec گسترش می دهد
  • ال جی اولین نمایش چشمگیر در مرکز داده جهانی 2025
  • ال جی به عنوان تأمین کننده سال 2024 توسط جنرال موتورز شناخته شد
  • LG 2025 OLED برای طراحی پایدار و کاهش ردپای کربن ، دارای گواهینامه های سازگار با محیط زیست است
  • LG راه حل های گسترده نمایش تجاری را به Baston Red Sox Ballpark ارائه می دهد
  • LG درآمد اولیه را برای سه ماهه اول 2025 منتشر می کند
  • شرکای LG با KIA برای ارائه راه حل های فضایی تحرک هوش مصنوعی
  • راه حل های کارآمد HVAC LG برای مرکز اصلی تدارکات در سنگاپور انتخاب شده است
  • ال جی فیلم برند “کمتر مصنوعی ، انسانی تر” را راه اندازی می کند
  • LG و Krafton به هم می پیوندند تا تلویزیون های LG را به بازی شبیه سازی زندگی “Inzoi” بیاورند
  • ال جی در ISH 2025 با راه حل های پیشرفته گرمایش برای بازار اروپا تحت تأثیر قرار می گیرد
  • روز کالج LG: الهام بخشیدن به مبتکران آینده از طریق فناوری و فرهنگ
  • بازاریابی LG VP بینش در مورد تحول برند را به اشتراک می گذارد
  • [On the Job] یک روز از “Sommelier آب” در آزمایشگاه علوم آب LG
  • آل این وان مناسب کارهای گرافیکی کدام است؟
  • ال جی به لیست شرکت Fast Company از نوآورانه ترین شرکت های سال 2025 نامگذاری شده است
  • راه حل های هوشمند در دسترس “زندگی بهتر برای همه” را فعال می کند
  • LG راه حل های نوآورانه گرمایش را برای آینده بهتر در ISH 2025 به نمایش می گذارد
  • ال جی رهبری جهانی را در نوآوری و استاندارد سازی 6G گسترش می دهد
  • گروه سعودی عربستان سعودی 30 سال مشارکت و نوآوری HVAC را جشن می گیرند
  • ال جی برای دوازدهمین سال متوالی بازار جهانی تلویزیون OLED را هدایت می کند
  • Art SG 2025: جایی که هنر بینایی و نوآوری برش متحد می شود
  • بند ناف را برش داده و از 100+ کانال رایگان در تلویزیون هوشمند LG خود لذت ببرید!
  • LG از Artcool AI Air جدید پرده برداری می کند: راحتی و کارایی شیک ، AI محور
  • LG به خاطر تعالی در طراحی در IF Design Award 2025 شناخته شد
  • محافظت از شگفتی های طبیعت: کمپین های تبلیغاتی Times Square Billboard گونه های در معرض خطر “قاره آمریکا” را بازی می کند
  • ال جی راه حل های نوآورانه خانه را در KBIS و IBS 2025 معرفی می کند
  • Ayoung Kim به عنوان دریافت کننده جایزه 2025 LG Guggenheim انتخاب شد
  • شکستن یخ در AHR Expo 2025: LG بحث در مورد نوآوری های پمپ حرارتی آب و هوا را مطرح می کند
  • LG تلویزیون های هتل Google Cast خود را در ISE 2025 به نمایش می گذارد

بایگانی‌ها

  • می 2025
  • آوریل 2025
  • مارس 2025
  • فوریه 2025
  • ژانویه 2025
  • دسامبر 2024
  • نوامبر 2024
  • اکتبر 2024
  • سپتامبر 2024
  • آگوست 2024
  • جولای 2024
  • ژوئن 2024
  • می 2024
  • آوریل 2024
  • مارس 2024
  • فوریه 2024
  • ژانویه 2024
  • دسامبر 2023
  • نوامبر 2023
  • اکتبر 2023
  • سپتامبر 2023
  • آگوست 2023
  • جولای 2023
  • ژوئن 2023
  • می 2023
  • آوریل 2023
  • مارس 2023
  • فوریه 2023
  • ژانویه 2023
  • دسامبر 2022
  • نوامبر 2022
  • اکتبر 2022
  • سپتامبر 2022
  • آگوست 2022
  • جولای 2022
  • ژوئن 2022
  • می 2022

دسته‌ها

  • اخبار محصولات ال جی
  • دسته‌بندی نشده

تگ

ال جی

      مجله ال جی LG

      No Result
      View All Result

          مجله ال جی LG