###
مدیرعامل توضیح داد که این شرکت همچنین در حال تسریع گسترش تجارت B2B خود است. درک غنی الجی از مشتریان و همچنین دانش ارتباط و همدلی با مشتریان که در تجارت B2C که در 65 سال گذشته شاهد نوآوری مداوم بوده است، به طور کامل به فضاهای تجاری، تحرک و مجازی گسترش خواهد یافت.
الجی به دنبال چشمانداز جسورانهاش برای تبدیل شدن و جهش رو به جلو به عنوان یک شرکت راهحلهای زندگی هوشمند است که فضاها و تجربیات مختلف مشتریان را به هم متصل و گسترش میدهد، نه اینکه بر موقعیت فعلی خود به عنوان بهترین برند لوازم خانگی که محصولات با کیفیت ارائه میکند، تکیه کند.» مدیرعامل چو گفت. ما با ابداع روش کار و برقراری ارتباط برای رسیدن به این هدف، الجی کاملاً جدید ایجاد خواهیم کرد.»
در یک سخنرانی مهم امروز در پارک علمی الجی در سئول، کره جنوبی، ویلیام چو، مدیر عامل شرکت، چشمانداز جسورانهای را که بر روی سه موتور رشد ساخته شده است، تشریح کرد: دنبال کردن کسبوکارهای خدماتی جدید مبتنی بر پلتفرم از طریق پیشرفت سبد کسبوکار، تسریع تجارت به کسبوکار (B2B) ) و کاوش در زمینه های تجاری جدید مانند شارژ وسایل نقلیه الکترونیکی و سلامت دیجیتال. مدیر عامل، برق رسانی، سرویس دهی و دیجیتالی شدن را به عنوان نقاط عطف کلیدی که ال جی برای دستیابی به رشد سریع میان مدت تا بلندمدت روی آن تمرکز خواهد کرد، شناسایی کرد.
مدیرعامل همچنین اهداف مالی شرکت را برجسته کرد. مدیرعامل شرکت گفت: “ما به تریپل 7 دست خواهیم یافت که شامل میانگین نرخ رشد و سود عملیاتی 7 درصد یا بیشتر و همچنین ارزش شرکت به EBITDA 7 است.” با هدف افزایش فروش از 65 تریلیون KRW در سال گذشته به 100 تریلیون KRW تا سال 2030، ما خود را به عنوان شرکتی معرفی خواهیم کرد که به درستی توسط بازار و مشتریان شناخته شده است.
چو نشان داد که چگونه الجی در حال تسریع تغییرات در سطح شرکت از فرهنگ شرکتی به ارتباطات برند در هر نقطه تماس مشتری با هدف نهایی تبدیل شدن به برندی است که قلب مشتریان را گرم میکند و لبخند را بر لبان آنها می نشاند و در عین حال مشتریان را قادر میسازد ارزش و فلسفه را احساس کنند. از زندگی خوب است. این شرکت همچنین در حال هدایت فعالیت های مدیریت ESG برای انجام مسئولیت های خود به عنوان یک شهروند شرکتی جهانی است.
چو گفت که الجی بر انتقال به مدل کسبوکار خدمات مبتنی بر پلتفرم، شتاب بخشیدن به حوزههای B2B و خرید موتورهای رشد جدید مبتنی بر مزیت رقابتی به عنوان سه ستون برای تمرکز بر تجربه مشتری تمرکز خواهد کرد. پیش بینی می شود تا سال 2030 نسبت این سه رکن در فروش و سود عملیاتی به بیش از 50 درصد افزایش یابد.
هدف شرکت ارتقای سبد کسب و کار با انتقال به پلتفرم محور است
مدل کسب و کار خدمات، تسریع کسب و کار B2B و تهیه موتورهای رشد جدید
سئول، 12 ژوئیه 2023 – الجی الکترونیکس (الجی) چشمانداز خود را برای تبدیل از موقعیت فعلی خود به عنوان یک برند برتر جهانی لوازم خانگی به یک «شرکت راهحلهای زندگی هوشمند» اعلام کرد که میتواند تجربیات متنوع مشتریان را در حین کسب درآمد سالانه 100 تریلیون وان وون به یکدیگر متصل و گسترش دهد. 2030.
این شرکت قصد دارد تا سال 2030 بیش از 50 تریلیون KRW برای رشد کیفی کسب و کار، از جمله پیشرفت سبد تجاری که توسط سه موتور رشد جدید هدایت می شود، سرمایه گذاری کند. این شامل سرمایه گذاری تحقیق و توسعه بیش از 25 تریلیون KRW، سرمایه گذاری تسهیلات بیش از 17 تریلیون وون و سرمایه گذاری استراتژیک 7 تریلیون KRW است.