الجی حامی سرسخت هنر و شهر بوسان کره جنوبی برای میزبانی نمایشگاه جهانی در سال 2030 است. اخیراً، این شرکت با حمایت مالی از Sol’Opera – یک شرکت خصوصی اپرای کرهای – و شرکت اپرا به هر دو هدف کمک کرد. کنسرت اپرا چون-هیانگ گالا در تئاتر پلنیو مارکوس برزیل در تاریخ 30 مه. Sol’Opera در بوسان در حال حاضر در حال تور آمریکای جنوبی و اروپا است و تولید به یاد ماندنی خود را به پنج خانه اپرای معتبر می برد تا فرهنگ کره و تلاش بوسان برای میزبانی اولین نمایش را به نمایش بگذارد. نمایشگاه جهانی دهه آینده
برای الجی، حمایت مالی فرصتی عالی برای کمک به نمایش جذابترین و زیباترین نمونه از سنت غنی هنری کره برای مخاطبان خارج از کشور بود. همچنین این شرکت فرصت عالی را برای درخواست از مهمانان VIP در کنسرت گالا برای حمایت آنها از بوسان 2030 فراهم کرد.
هنگام ورود مردم به تئاتر Plínio Marcos یک تلویزیون LED الجی با صفحهنمایش بزرگ بود که ویدیوی تبلیغاتی را برای نمایشگاه جهانی بوسان ۲۰۳۰ پخش میکرد. این ویدئو بر سرزندگی، زیبایی و فرهنگ شهر بندری کره جنوبی تاکید میکرد و پیام «الجی از پیشنهاد بوسان برای نمایشگاه جهانی 2030 حمایت میکند (A LG apoia a candidatura de Busan para a World EXPO 2030)» را نشان میداد.
پس از پایان اپرا خیره کننده، جونگ کیو هوانگ، معاون ال جی آمریکای مرکزی و جنوبی، و دیگر مدیران ال جی، خطاب به 200 مهمان حاضر در مراسم، از آنها برای حضور در این اجرا تشکر کردند و از آنها خواستار حمایت آنها از پیشنهاد بوسان برای میزبانی شدند. نمایشگاه جهانی در میان مهمانان، اعضای کنگره برزیل و چهره های برجسته از سراسر جهان تجارت برزیل و جامعه عالی حضور داشتند.
اوایل ماه مارس امسال، ویلیام چو، مدیر عامل الجی، به عنوان فرستاده ویژه وزارت امور خارجه جمهوری کره، از چندین کشور آمریکای مرکزی و جنوبی از جمله برزیل و شیلی بازدید کرد. در طول سفر خود به برزیل، مدیرعامل با نمایندگان محلی کنگره، از جمله سناتور رودریگو پاچکو، در سفارت کره دیدار کرد، جایی که وی ویژگی های منحصر به فرد بوسان – زادگاهش – را به اشتراک گذاشت و اهمیت میزبانی نمایشگاه جهانی برای کره جنوبی و کره جنوبی را بیان کرد. مردم آن
از سال گذشته، این شرکت برای نشان دادن حمایت قوی خود از پیشنهاد بوسان بسیار فعال بوده است، حتی یک کارگروه بوسان 2030 را با نظارت خود مدیرعامل راه اندازی کرده است. الجی با استفاده از شبکه گسترده جهانی خود، با شور و اشتیاق در حال تبلیغ «نمایشگاه جهانی 2030 در بوسان» در سراسر جهان، از کره، اروپا و آفریقا تا آمریکای مرکزی، شمالی و جنوبی است.
###