وبینه نرم افزار خدمات پس از فروش
اما خدماتی مانند گارانتی تعویض و مرجوعی برای مدت زمان انواع خدمات شبکه مشخصی صورت میگیرد. به همین علت بهتر است که برای خدمات مذکور قراردادی میان فروشنده و مشتری امضا شود. در این قرارداد امضا شده فروشنده متعهد میشود، تا خدمات پس از فروش مورد نظر را برای مدت زمان مشخص و بدون هزینه و یا با هزینه کمتر به مشتری ارائه دهد. یکی از اهداف شرکتها علاوه بر فروش محصول و خدمات، کسب رضایت مشتریان است. زیرا مشتری راضی به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه اقدام به تبلیغ رایگان برای شرکت خواهد نمود. یکی از اقدامات صورت گرفته برای رضایت مشتری ارائه خدمات پس از فروش است.
- هر کسب و کاری برای شروع نیازمند داشتن یک سری امکانات و تجهیزات است، بنابراین نمی توان انکار کرد که سرمایه نقش اصلی در بوجود آمدن آنها را دارد.
- پیامک رسانهای مقرون به صرفه، سریع و با درصد تاثیرگذاری بالاست که میتواند به جذب و نگهداری مشتریان، فروش و ارائه محصولات، ارائه آخرین دستاوردها و خدمات جدید به مشتریان و همچنین تقویت جایگاه نشان تجاری کمک شایانی بنماید.
- از ویژگی های که نرم افزار خدمات پس از فروش فرادیس می تواند در اختیار شما قرار دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد.
- نرخ قطعات و دستمزد خدمات که شامل ثبت و نگهداری اطلاعات( نرخ مشتری، نرخ نماینده و اجرت تعمیر کار بابت کد قطعه – ویژگی، کد سرویس/خدمات به تفکیک تاریخ، مقدار و نماینده خدمات و با امکان اعمال شرایطی از قبیل گروه مشتری، شهر مشتری، گروه نماینده خدمات و … ) است .
- یکی از مشکلات عمده پیش آمده در خرابی کامپیوتر های شخصی و لپ تاپ ها عموما مرتبط با ایرادات درایورها میباشد که در صورت عدم تشخیص صحیح توسط تعمیرکار غیر مجرب منجر به تعویض قطعه و تحمیل هزینه سنگین به مشتری میشود.
- می توانید مدرکی داشته باشید که نشان دهد مشتری شما خدمات دریافت کرده است یا کار وی تکمیل شده و پرداخت صورت گرفته است.
زمانی که قصد ارائه خدمات پس از فروش را دارند، باید عواملی مانند دسترسی به قطعات یدکی، زمان سفر، مهارت های لازم، محل کار و چندین مورد دیگر را در نظر بگیرند. شما باید ببینید که آیا نرم افزار دارای ویژگی هایی مانند نظارت در زمان مورد نیاز، نقشه، داشبورد، گزینه اصلاح سفارش کار و چندین گزینه دیگر برای پشتیبانی از مهندسین میدانی را دارا است یا خیر. هنگام ارائه به تکنسین ها، باید دید که آیا برنامه با ماهیت کسب و کار آنها سازگار است یا خیر. توصیه میشود به سراغ شرکت هایی که نرم افزار مدیریت خدمات سفارشی سازی شده ارائه می دهند، بروید زیرا آنها برنامههای کاربردی را با توجه به نیازهای خاص صنعت شما ارائه میدهند.
بر طبق تعریف مراکز داده یک مولفه بسیار ضروری زیرساختی است که کار پشتیبانی از اینترنت و تجارت دیجیتالی و بخشهای ارتباطات الکترونیکی را به عهده دارند و مبدا تمامی سرویس های ارائه شده در شبکه می باشند. در نتیجه تمامی سرویس های ارائه شده در آنها باید دقیق، مطابق برنامه و بدون کوچکترین وقفه ای عمل نمایند. فروش انواع تجهیزات سخت افزاری و شبکه در سراسر دنیا و با برند های مختلف افتخار ماست. خدمات ممکن است توسط یک فروشنده محصول، یک شرکت مشاوره پشتیبانی یا نگهدارنده نرم افزار شخص ثالث ارائه شود. آپدیت شدنآنتی ویروسنصب شده برو روی سیستم های یک شرکت هر یک به تنهایی یعنی هر کدام آپدیت خود را مستقیم از سرور های مرجع آنتی ویروس دریافت کنند که این باعث بالارفتن میزان دانلود کاربران و افت سرعت میشود. در دنیای it به طور کلی مجازی سازی به ساخت نمونه ی غیر واقعی از سخت افزار و نرم افزار موجود در شبکه می پردازد که انواع مختلفی دارد.
ویژگی های نرم افزار خدمات پس از فروش
یکی از اهداف اصلی نرم افزار خدمات پس از فروش این است که روابط تجاری را آسان کند، پس این نرم افزار بر روی تک تک اعضا مانند مشتریان، مشترکین، تامین کنندگان و کارکنان تمرکز می کند. از مزیت های نرم افزار خدمات پس از فروش پیام گستر می توان گفت که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود، موجب بازراریابی و تبلیغات موثر می گردد، عملکرد و راندمان شما را افزایش می دهد، فروش و مدیریت سازمان را افزایش می دهد. به زودی امکان دانلود نسخه رایگان نرم افزار حسابداری از سایت فراهم خواهد شد.
تفاوت های خدمات با محصولات تولیدی در نوع بازاریابی
پشتیبانی، تعمیر و نگهداری نرم افزار نیاز به تغییرات ایجاد شده در کد نرم افزار دارد. دامنه خدمات شامل رفع اشکال، مشکلات یکپارچه سازی، شکافها و خرابیهای مربوط به عملکرد و امنیت است. ما با شناسایی مشکلات فعلی شما و تعریف بهترین گزینه پشتیبانی برای شما شروع میکنیم. خدمات پشتیبانی نرم افزار ما بر اساس یک رویکرد دو لایه طبقه بندی میشوند. ما یک شرکت پشتیبانی نرمافزاری هستیم که به شما در طراحی، توسعه، پیادهسازی قابلیتهای جدید و ادغام آنها با سایر ویژگیها یا برنامههای شخص ثالث مورد استفاده در سازمان کمک میکنیم.
میزان خرید و فروش، برگشت از خرید و فروش، خرید و فروش امانی كالاها (مقدار و مبلغ) در این گزارش به تفكیک فصول سال نمایش داده می شود. میزان خرید و فروش، برگشت از خرید و فروش، خرید و فروش امانی كالاها (مقدار و مبلغ) در این گزارش به تفكیک ماههای سال نمایش داده می شود. امكان جستجو براساس كالاهای راكد (كالاهایی كه خرید دارند ولی فروش ندارند) و كالاهای با گردش صفر (كالاهایی كه خرید و فروش ندارند) و معاملات انجام شده با شخص / اشخاص خاص و كالاها و گروه های کالای مورد نظر وجود دارد.